maanantai 24. lokakuuta 2011

Haaste 6 - Kolme

Hyvää huomenta arvon askartelijat!

Nyt pistetään 6. haaste käyntiin! Tämän viikon teemana on

KOLME

Jokainen tulkitkoon termin tavallaan, luovuutta saa tälläkin kerralla käyttää :-D

EDIT: Minulle on tullut kysymyksiä, voiko haasteeseen osallistua muillakin töillä kuin korteilla. Ilman muuta voi, vaikka olenkin hieman ajattelemattomasti nimennyt haasteen "korttihaasteeksi". Kaikenlaiset askartelijat ovat tervetulleita mukaan!

DT-jäsenet huomio: Olen lähettänyt teille kaikille tulevat haasteet sähköpostilla. Jos et jostain syystä ole saanut sähköpostiani, laittaisitko minulle viestiä!

Mahtavaa, jos ehdit osallistua haasteseen!

Laura 
 
Tällaisen kortin minä sain aikaiseksi (kolme lahjapakettia): 


MAARIT lähetti minulle tämän ihanan joulukortin sähköpostilla:



Ja nämä kaksi työtä eivät ehtineet mukaan linkitykseen, koska minä en hoksannut siirtyä talviaikaan...Tässä ne tulevat:

MARIKA





3 kommenttia:

  1. Voi ei, tämä on ilmeisesti ajastettu kesäaikaan? Ainakaan en enää saanut linkitettyä. Mun omani on täällä: http://naperrys.blogspot.com/2011/10/lauran-korttihaaste-6.html

    VastaaPoista
  2. ANTEEKSI, unohdin tosiaan siirtyä talviaikaan ajastaessani tuota linkitysjuttua. Työnne ovat nähtävillä haasteen yhteydessä kuvana!

    VastaaPoista