maanantai 17. lokakuuta 2011

Haaste 5 - Helppo joulukortti

Heipä hei!

Joulu lähestyy! Tämänviikkoisessa haasteessa teemana on

HELPPO JOULUKORTTI

Millaisia joulukortteja sinä saat suhteellisen nopealla aikataululla valmiiksi? Osallistu haasteeseen ja näytä myös meille muille! Muistathan, että vain sinun tulee kokea, että korttisi on valmistunut suht´ nopeasti ja helposti, ei siis tarvitse välttämättä alkaa luomaan mitään yleispätevää korttimallia, jonka ihan jokainen saa "helposti ja nopeasti" valmiiksi :)

Edit: DT-jäsenet on valittu!

DT-JÄSENET MARRASKUULLE 2011 (aakkosjärjestyksessä)

DT-JÄSENET JOULUKUULLE 2011 (aakkosjärjestyksessä)

Paljon onnea ja lämmin kiitos kaikille kiinnostuneille! Halukkaita oli enemmän kuin odotinkaan, joten jotta mahdollisimman moni pääsisi kokeilemaan DT-hommia, niin päädyin siihen, että tässä DT-haussa sama henkilö ei ole molemmissa kuissa mukana. Uusi haku tammi- ja helmikuun DT-paikkoihin starttaa joulukuussa!

Lähetän sähköpostilla tarkempaa infoa tulevista haasteista! Jos olen sössinyt kuukausissa tai jossain muussa, niin otan mielelläni korjausehduksia vastaan  :)

 Laura

Tässä minun helppo joulukorttini, jossa olen käyttänyt korttipohjana kraftia. Poroleima leimattu myös kraftille ja väritelty vesivärikynin. Olen korostanut tuon leimakuvan 3d-tarroilla irti tuosta korttipohjasta ja sutaissut punaista mustetta reunoihin. Vähän koristekiviä kulmiin ja jouluinen tekstileima. Siinä se :)


Tällaisen tyylikkään joulukortin MAARIT lähetti minulle sähköpostilla:

Tämän tunnelmallisen joulukortin EMMITA lähetti minulle sähköpostilla:


Tämän suloisen joulukortin MERISINI lähetti minulle sähköpostilla:




3 kommenttia: